نقش شیشه های دکوراتیو در در انواع طرح های معاصر و سنتی
نوشته شده توسط : یک دوست

 

این طیف مهیج از طرح های شیشه ای تزئینی و خیره کننده، انتقال نور عالی را با سطوح مختلف حریم خصوصی ارائه می دهد. این مجموعه در انواع طرح های معاصر و سنتی موجود است که هر کدام ظاهری مات مدرن دارند. هیچ کس انتخاب بزرگتری از طرح های اصلی برای شیشه های طرح دار/بافت ارائه نمی دهد، در واقع، شما می توانید از بین 21 طرح از سنتی تا امروزی انتخاب کنید. Jones Paint & Glass چندین سبک مختلف از شیشه های تزئینی سفارشی از جمله شیشه عتیقه، برگ پاییزی، کورسیکا، شیشه یخچال، شیشه حباب، شیشه آب، شیشه دانه دار و موارد دیگر را ارائه می دهد. ProVia به طور متفکرانه طرح های شیشه ای تزئینی درب جلو را ایجاد کرده است که زیبایی شناسی کلی انواع سبک های خانه، از جمله کلاسیک/استعماری، کاردستی، مدرن و ویکتوریایی را تکمیل می کند.

شیشه پله ای بوروسیلیکات تزئینی فوق شفاف سفارشی 5 میلی متری برای نورپردازی پانل بالایی

شیشه رنگی آبی رنگ آبی ظریفی به شیشه می دهد و به بسیاری از کاربردهای شیشه علاقه می بخشد. پیشنهادات منحصر به فرد، ایده های منحصر به فرد هدیه و نکات شخصی برای خرید و فروش در Etsy را برای من ارسال کنید. تحریم های اقتصادی و محدودیت های تجاری که برای استفاده شما از خدمات اعمال می شود در معرض تغییر هستند، بنابراین اعضا باید منابع را به طور منظم تحریم کنند. در نهایت، اعضای Etsy باید بدانند که پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث، مانند PayPal، ممکن است به طور مستقل تراکنش ها را برای مطابقت با تحریم ها نظارت کنند و ممکن است تراکنش ها را به عنوان بخشی از برنامه های انطباق خود مسدود کنند. Etsy هیچ اختیار یا کنترلی بر تصمیم گیری مستقل این ارائه دهندگان ندارد.
جهت مشاهده سایر مقالات بر روی سایت https://www.ajmanco.ir کلیک نمایید.

این یک رمز و راز در مورد چگونگی ایجاد، ساخت، شکل دهی، رنگ آمیزی یا حتی تزئین این ماده خارق العاده است. ما به هزاران طرحی دسترسی داریم که هنوز در گالری ما نمایش داده نشده اند و به عنوان استودیوی شیشه ای پیشرو در بریتانیا، می توانیم شیشه های تزئینی را از ایده های شما طراحی و ایجاد کنیم. به منظور محافظت از جامعه و بازار خود، Etsy اقداماتی را برای اطمینان از تبعیت از برنامه های تحریم انجام می دهد. به عنوان مثال، Etsy اعضا را از استفاده از حساب های خود در حالی که در مکان های جغرافیایی خاصی هستند منع می کند. اعضا معمولاً مجاز به فهرست کردن، خرید یا فروش اقلامی نیستند که منشا آنها از مناطق تحریم شده است. این شامل مواردی می شود که به تاریخ تحریم ها قبل از تحریم ها برمی گردند، زیرا ما هیچ راهی برای تأیید اینکه واقعاً چه زمانی از مکان محدود حذف شده اند، نداریم.

شیشه سفارشی تزئینی

Etsy این حق را برای خود محفوظ می دارد که از فروشندگان درخواست کند اطلاعات بیشتری ارائه دهند، کشور مبدأ یک کالا را در فهرست افشا کنند، یا اقدامات دیگری را برای انجام تعهدات مطابقت انجام دهند. ممکن است فهرست ها را غیرفعال کنیم یا تراکنش هایی را که خطر نقض این خط مشی را ایجاد می کنند، لغو کنیم. طبق تعریف خود، آوانت یک انتخاب شیشه ای درب رو به جلو است، اما متعادل است. شیشه های تزئینی هوای ظرافت و ملایمت را به درهای ورودی، پاسیو لولایی و... آینه نقره ای بازتاب شیشه ای سخت شیشه ای با روکش سخت است که برای اسپلش بک یا سایر قسمت های تزئینی که برای بهبود فضاهای داخلی استفاده می شود.

ما تدابیر امنیتی مناسبی را برای جلوگیری از گم شدن تصادفی، استفاده یا دسترسی غیرمجاز، تغییر یا افشای اطلاعات شخصی شما در نظر گرفته ایم. علاوه بر این، ما دسترسی به داده های شخصی شما را برای آن دسته از کارمندان، نمایندگان، پیمانکاران و سایر اشخاص ثالثی که کسب و کاری نیاز به دانستن دارند، محدود می کنیم. آنها فقط داده های شخصی شما را طبق دستورالعمل ما پردازش می کنند و آنها مشمول وظیفه محرمانه بودن هستند. ما از تمام اشخاص ثالث می خواهیم که به امنیت داده های شخصی شما احترام بگذارند و مطابق قانون با آن رفتار کنند. ما به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث خود اجازه نمی دهیم از داده های شخصی شما برای اهداف خود استفاده کنند و فقط به آنها اجازه می دهیم که داده های شخصی شما را برای اهداف مشخص و مطابق با دستورالعمل های ما پردازش کنند. ما فقط از داده های شخصی شما برای اهدافی استفاده خواهیم کرد که برای آنها جمع آوری کرده ایم،

شیشه ای که با اعمال و ادغام چندین لایه ریز از اکسیدهای فلزی به سطح شیشه برای انتقال یا انعکاس طول موج های نور و در نتیجه مجموعه ای از رنگ ها ایجاد می شود. لایه های نازک اکسیدها دارای ضخامت کلی 3 تا 5 میلیونیم اینچ هستند و در کوره پخته می شوند تا به سطح شیشه ذوب شوند. نورافکن ها به ویژگی زیبایی شناسی ترانگ چین شما صادق است. الگوهای گلی گسترده شیشه های تزئینی Impressions ما به زیبایی تازه شده اند. Monterey عناصر طراحی Craftsman و کمی سبک مدرن را به درب ورودی صفحه اصلی شما ارائه می دهد.

شیشه های بافت دار Pilkington Cotswold سطح 5 حریم خصوصی (تاری زیاد) را فراهم می کند و به خوبی تثبیت می شود. حریم خصوصی (تاریختگی پزشکی/بالا). شیشه های بافت دار پیلکینگتون کاسینی سطح 5 حریم خصوصی (تاریکی زیاد) را فراهم می کند.
مشاهده سایر مقالات https://www.ajpro.ir

بلانکا دارای سطح بالایی از حریم خصوصی و پس زمینه ای کم رنگ است. وقتی زمان تعویض درب ورودی فرا می رسد، اولین غریزه شما ممکن است سر زدن باشد... دارای مورب های شفاف، شیشه های قطبی و خاکی که ورودی جذابی را ارائه می دهد. راهی برای هر سبکی از خانه راه حل های طراحی سفارشی IGU که ویژگی خانه شما را با مزایای کارآمد انرژی تحسین و حفظ می کند. ورودی ایجاد کنید که بگوید استانداردهای بالایی برای سبک، کیفیت و مهارت دارید.

طراحی مدرن از طریق خطوط خطی قوی که توسط شیشه های خاکستری پررنگ قطع می شوند جان می گیرد... همانطور که از نامش پیداست، Cadence در دسته های شیشه ای اریب دار با الهام از گل ها جریان می یابد. در لوکس بودن با متفکر بودنش.. مفهوم ادغام طبیعت در طراحی داخلی است—افزودن...

لمینت ها را می توان با استفاده از یک شیشه تزئینی، یک لایه تزئینی یا با ترکیب مواد تزئینی مختلف مانند فیلم، فویل فلزی، پارچه، کاغذ برنج، عکس و غیره تولید کرد. فرآیندی که برای ایجاد شیشه های تزئینی با استفاده از برگردان سرامیکی استفاده می شود. برگردان ها می توانند جزییات نیم تنی ظریف، ثبت نور ثابت و تصاویر چند رنگ را ارائه دهند. Bay Point بخشی از نسل جدیدی از طرح های شیشه ای است که توسط طراح شیشه شرکتی، کتی حامی مالی، ساخته شده است تا پیچیدگی و شخصیت معاصر را به ورودی شما اضافه کند.

هنگامی که طراحی مناسب را در ذهن داشتید و سفارشی ثبت شد، ما دست به کار خواهیم شد تا یک تصویر کامپیوتری از طرح شما ایجاد کنیم. نکته مهم در مورد این سرویس این است که می توانید یک «ماک آپ» با مقیاس دقیق از شیشه خود را با رنگ های واقعی مشاهده کنید و ما حتی می توانیم تصویر پس زمینه فعلی شما را به عنوان پس زمینه به طرح پنجره/در اضافه کنیم. برای مشاهده کارهایی که در حال حاضر برای برخی از مشتریان ما در حال انجام است، از بخش صفحات مشتری ما دیدن کنید. شما می توانید ببینید که سایر افراد در سراسر کشور چه نوع طرح هایی را با لیدبیتر گلس سفارش می دهند.

شیشه تزئینی، مستقر در مصر، امسال شصتمین سالگرد خود را جشن می گیرد. این شرکت به همراه زیرمجموعه Arab Union Glass که در آن بیش از 1500 کارمند شیشه را در سه شیفت کاری پردازش می کنند، رهبر بازار مصر است.

کانال های شیشه فلوت غیر سکوریت دارای سطح ریخته گری هستند که حریم خصوصی و انتشار نور را فراهم می کند. به دفتر کار، حمام یا اتاق کنفرانس تجاری ترانگ چین خود کمی حریم خصوصی اضافه کنید و در عین حال نور بیشتری وارد کنید! برای مشاهده تمام گزینه های ما برای پنجره های شیشه ای تزئینی، از Jones Paint & Glass دیدن کنید. شیشه کارهای مجرب ما هر پنجره را متناسب با فضای دقیق شما برش می دهند. از پنجره های سفارشی بزرگ از سقف تا کف گرفته تا مربع های شیشه ای تزئینی کوچک که در بسیاری از املاک مسکونی و تجاری محبوب هستند، بیایید ظاهری را طراحی کنیم که دوستش داشته باشید. شیشه های بافت دار دیجیتال Pilkington سطح 3 (در میان تاریکی) حریم خصوصی را فراهم می کنند.





:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , دکوراسیون ساختمان , شیشه دکوراتیو , شیشه تزئینی ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: